Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

ΕΧΕΙΣ ΜΥΝΗΜΑ

     Άλλο ένα μήνυμα από κάποια θαυμάστρια του blog μου. Τι καλά. Το μήνυμα που μου ήρθε σήμερα ήταν από την « I love you ». Για να δούμε τι μας έστειλε. Η I love you γράφει :

Αγαπητό Girl Thing,
 Είσαι το αγαπημένο μου Blog. Διαβάζω συνέχεια τις αναρτήσεις σου και μου αρέσουν πολύ.
 Ας μπούμε στο ψητό ,όμως. Θέλω τη γνώμη σου για κάτι. Λοιπόν, άκου. Στο σχολείο δεν τα πάω τόσο καλά. Πολλές φορές δεν ξέρω καλά το μάθημα. Παίρνω χαμηλούς βαθμούς στα Test και είμαι down. Έχω δοκιμάσει πολλές μεθόδους για συγκέντρωση, όμως τίποτα δεν πέτυχε. Τι να κάνω  ; Ι love you.

Και το Girl Thing απαντάει :

Ώστε έτσι, ε ; Λοιπόν, σου προτείνω να διαβάζεις σε ένα μέρος με λιγότερη φασαρία, το οποίο να μην έχει πράγματα τα οποία σου τραβούν τη προσοχή. Επίσης, αν θες να μάθεις , ας πούμε, τις λίμνες τις Ελλάδας μπορείς να φτιάξεις λέξεις με το αρχικό τους γράμμα. Ποτέ μη μαθαίνεις παπαγαλία το μάθημα γιατί αν ξεχάσεις μια λέξη δεν μπορείς να προχωρήσεις. Μάθετε το με δικά σου λόγια. Όταν διαβάζεις μην έχεις ανοιχτή τηλεόραση, υπολογιστή κ.α. γιατί σε αποσπούν. Αν θες μπορείς να διαβάσεις την ανάρτηση με τα Βοηθητικά Διαγωνίσματα.Και τέλος, όταν λες μάθημα να έχεις αυτοπεπήθηση και όχι άγχος.

Στείλε μου κι εσύ τα δικά σου μηνύματα στο : fantasticgirlblog@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου